Alone

Alone


ریتم 4/4

 F#m                       Bm
اگه بتو نمیرسم، این دیگه قسمت منه
F#m                       Bm
نخاستم انجوری بشه، این از بخت بده منه
F#m                         G
قد یه دنیا غم دارم، اگه نبینمت یه روز
F#m                         G 
چطور دلت اومد بری، عاشق چشماتم هنوز
F#m                       Bm
فکر نمیکردم که یه روز اینجوری تحقیر بشم
F#m                       Bm
به جرم دوست داشتن تو اینجوری تنبیه بشم
F#m                         G
قد یه دنیا غم دارم، اگه نبینمت یه روز
F#m                         G
چطور دلت اومد بری، عاشق چشماتم هنوز
F#m                       Bm
دارو ندارمو میدم، ولی جشماتو نبند
F#m                         Em
دارو ندارمن تویی، به گریه های من نخند
F#m                       Bm 
از همه دنیا من فقط دلخوشه تو بودم ولی
F#m                         Em
دلخوشیه تو نبودم ، دوسم نداشتی یکمی

 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Alone ? تاريخ: دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:, ? موضوع: <-PostCategory-> ?

CopyRight| 2009 , guitar-alone.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com